lördag 9 februari 2008

Hejsan
Mamma tyckte det var på tiden att jag gjorde något på bloggen.Jag har inte skrivit något på ett tag för jag har väl latat mig lite efter jul samtidigt som mammas kamera slutat funka.Jag tror det var mamma som inte förstod sig på alla saker som ska ställas in på kameran för när mamma gick till affären där hon köpt den tog det tio sekunder att få den att fungera igen.
Mamma och tekniska mojänger är inte alltid så bra ihop.Det säger i alla fall pappa även om inte mamma håller med.


Mamma och pappa har förresten haft annat att tänka på efter jul då brorsan varit på sjukhuset ett tag men han är hemma och verkar må ganska bra.Även om det ibland är jobbit med stora bröder är det skönt att alla är hemma nu.


Mamma hälsar från källarn att hon fått i gång drejskivan samt att jag skulle skriva att hon fått hem en hel del spänannde saker.Jag undrar vad hon menar med det?

Kram Wilma !!

11 kommentarer:

Maria sa...

Hej Wilma!
Vad roligt att få höra av er igen och skönt att storebror är hemma! Underbara saker mamma skapat..väcker HA-begär hos mig.
Jag kan tänka mig allt spännande som strömmar in i er fina butik!

Ljuvliga bilder ni visar.
Hälsa alla!
Kramar Maria

CIELO sa...

hI wilma.... is that your house???? I love to come here, you have such a lovely blog....

Blessings

Cielo

lottens vita och gröna sa...

hallå där! oh vad jag tassat ut och in här, denna sida är min favvo!världens finaste saker! i sommar ska jag komma till lustfyllt, vi har landställe i gränna trakten, jag längtar! kram lotten

atmosphere sa...

Hej på er!
Så roligt att ni är tillbaka! Har verkligen saknat era inlägg! Massa kramar till er alla från Ingrid

RANA sa...

Hoppas brorsan kryar på sig snart!

FRIDENS LILJOR.

me and alice sa...

Hej Wilma!
Kul att ni är tillbaka, jag och mamma gillar eran sida jätte mycket.
Vilka fina saker din mamma gjort. Hoppas att vi kan åka till eran affär i sommar...
Kram Alice

Unknown sa...

Hej Wilma!
Så himla kul att se ett inlägg från er igen!! =) Är sååå sugen på att komma och hälsa på er i butiken igen...Den där tekannan och kakfatet är bara helt fantastiska!!!!!!!!! Vill ha...=)
Sköt om dig så ses vi snart igen! kramar Malin

hemtrevnad marie sa...

Hej Lena och Wilma!!!!!Vilken mysig blog ni har!!!Vilken tur att brorsan är bättre!!!!
Jag hittade hit via en annan blogg, och hit kommer jag nog "klicka" mig många gånger!!!!
Måste bara vara fräck att fråga.....Det var möjligtvis inte ni som var med i"mitt mest tummade nummer av H&H", för några år sedan????? tycker verkligen att jag känner igen mig!!!!
Måste bara säga att keramiken är underbar!!!!
Kramar från Marie

In my house sa...

Hej tjejen!
Blev såå glad när jag hittade din blogg sida,, den uppfyllde alla mina sinnen och behov.. så jag hoppas inte att de gör nåt om jag länkar dig,, måste ju hitta hit ofta...
Och sååå mysigt med en egen butik!!! Vill HA...
Ha det bra kram josse

an angel at my table sa...

Hej, Glad att höra att brosan är hemma igen och att det går bra för honom!
Fina bilder på fina saker som alltid!

Kram mari

anderssons sa...

Hej Wilma
Vad kul att se att du ar pa plats igen pa bloggen.Det var kul att MSN:a med dig sist.Halsa mamma och pappa och naturligtvis brosorna. Simon och Felix langtar efter dem och Molly langtar efter dig.Vi hade onskat att ni varit har hos oss i Florida. Vi ser fram emot ert fantastiska bygge nar vi kommer hem.